
Branding
BZ priročnik
Vem, kako težko je svoje najbolj nore sanje strniti v preprost in konkreten načrt, zato sem ustvarila delovni zvezek.
Priročnik vam bo pomagal zbrati informacije na enem mestu in vam omogočil boljše razumevanje vaše blagovne znamke. Z informacijami, zbranimi v priročniku, boste nato enostavneje vzpostavili uspešno komunikacijo z vašimi kupci
Celoten proces oblikovanja blagovne znamke je precej kompleksnejši. Ta priročnik bo le prvi, a vseeno zelo pomemben korak pri grajenju le-te.


Snovanje ideje

SPIN analiza

Segmentacija kupcev

Stične točke
1. Koraki
oblikovanja blagovne znamke
Njegov namen je ponuditi lastnicam in lastnikom malih podjetij, ki so še v začetni fazi obstoja, nov vpogled v panogo. To lahko bistveno olajša postopek oblikovanja in kupcem tako ponudite večjo vrednost.
Vsaka znamka vstopi na trg kot ne-znamka, z nič prepoznavnosti in nič ugleda. Uvesti blagovno znamko pomeni najti prelomno inovacijo.
Biti mora zvesta sama sebi, svoji viziji in svojim kupcem.

CANVAS poslovni model

CANVAS ponudbe vrednosti

Model sanjskega kupca

2. KORAK
Grafična podoba znamke
Izpolnjen priročnik predstavlja ključne in zelo pomembne gradnike poslovnega modela CANVAS, ki ga najdete na zadnji strani tega priročnika.
Hkrati ste opredelili tudi osnove za oblikovanje zunanje grafične podobe podjetja.

Vizualna komunikacija

Verbalna komunikacija

Temelj blagovne znamke

Grafično oblikovanje je kritičen element blagovne znamke
Pomembno je, da dobro razumete svojo korporativno blagovno znamko, preden se začnete ukvarjati z oblikovanjem logotipa in grafičnimi predstavitvami vašega podjetja.

Strateški pristop

Grafična predstavitev

Edinstvena zunanja podoba
Pišite mi

Celostna grafična podoba

Promocijske tiskovine

Oblikovanje embalaže
