Branding

BZ priročnik

Vem, kako težko je svoje najbolj nore sanje strniti v preprost in konkreten načrt, zato sem ustvarila delovni zvezek.

Priročnik vam bo pomagal zbrati informacije na enem mestu in vam omogočil boljše razumevanje vaše blagovne znamke. Z informacijami, zbranimi v priročniku, boste nato enostavneje vzpostavili uspešno komunikacijo z vašimi kupci

Celoten proces oblikovanja blagovne znamke je precej kompleksnejši. Ta priročnik bo le prvi, a vseeno zelo pomemben korak pri grajenju le-te.

Snovanje ideje

SPIN analiza

Segmentacija kupcev

Stične točke

1. Koraki

oblikovanja blagovne znamke

Njegov namen je ponuditi lastnicam in lastnikom malih podjetij, ki so še v začetni fazi obstoja, nov vpogled v panogo. To lahko bistveno olajša postopek oblikovanja in kupcem tako ponudite večjo vrednost.

Vsaka znamka vstopi na trg kot ne-znamka, z nič prepoznavnosti in nič ugleda. Uvesti blagovno znamko pomeni najti prelomno inovacijo.

Biti mora zvesta sama sebi, svoji viziji in svojim kupcem.

CANVAS poslovni model

CANVAS ponudbe vrednosti

Model sanjskega kupca

2. KORAK

Grafična podoba znamke

Izpolnjen priročnik predstavlja ključne in zelo pomembne gradnike poslovnega modela CANVAS, ki ga najdete na zadnji strani tega priročnika.

Hkrati ste opredelili tudi osnove za oblikovanje zunanje grafične podobe podjetja.

Vizualna komunikacija

Verbalna komunikacija

Temelj blagovne znamke

Grafično oblikovanje je kritičen element blagovne znamke

Pomembno je, da dobro razumete svojo korporativno blagovno znamko, preden se začnete ukvarjati z oblikovanjem logotipa in grafičnimi predstavitvami vašega podjetja.

Strateški pristop

Grafična predstavitev

Edinstvena zunanja podoba

Pišite mi

Celostna grafična podoba

Promocijske tiskovine

Oblikovanje embalaže

Priročnik za pravilno uporabo grafičnih elementov