Priročnik – 1. koraki oblikovanja blagovne znamke

38,50 

TISKANA IZDAJA  | A4 format | Mehka vezava

Priročnik vam bo pomagal zbrati informacije na enem mestu in vam omogočil boljše razumevanje vaše blagovne znamke. Z informacijami, zbranimi v priročniku, boste nato enostavneje vzpostavili uspešno komunikacijo z vašimi kupci.

Celoten proces oblikovanja blagovne znamke je precej kompleksnejši. Ta priročnik bo le prvi, a vseeno zelo pomemben korak pri grajenju le-te.

Ob nakupu priročnika prejmete tudi DVE URI svetovanja BREZPLAČNO. Kar pomeni, da me med reševanjem lahko kontaktirate in vam bom z veseljem pomagala! Če ne veste kako naprej, je moje podstrešje polno idej!

Njegov namen je ponuditi lastnicam in lastnikom malih podjetij, ki so še v začetni fazi obstoja, nov vpogled v panogo. To lahko bistveno olajša postopek oblikovanja in kupcem tako ponudite večjo vrednost.

Vsaka znamka vstopi na trg kot ne-znamka, z nič prepoznavnosti in nič ugleda. Uvesti blagovno znamko pomeni najti prelomno inovacijo.

Biti mora zvesta sama sebi, svoji viziji in svojim kupcem.

KAZALO:

  1. Snovanje ideje
  2. Segmentacija kupcev
  3. Ponudba vrednosti
  4. Stične točke

Priročnik vsebuje strateška orodja, ki vas po korakih vodijo skozi oblikovanje strategije za blagovno znamko.

SMART CILJI
SPIN ANALIZA
POSLOVNI MODEL CANVAS
PROFIL SANJSKEGA KUPCA
CANVAS DODANE VREDNOSTI

Več informacij o priročniku najdeš tukaj.

Dodatne informacije

Teža 0.5 kg
Dimenzije 21 × 2 × 30 cm

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Priročnik – 1. koraki oblikovanja blagovne znamke”

Vaš e-naslov ne bo objavljen.