PAKETMAXI

1. koraki oblikovanja blagovne znamke – allinclusive paket

BZ Priročnik

Idejna zasnova

Celostna grafična podoba

Oblikovanje tiskovin in priprava za tisk

Oblikovanje embalaže in priprava za tisk

Podpora NONSTOP 100%

Ideje in nasveti

že od 1.344,00 €

PAKETMAXI

Prvi koraki oblikovanja blagovne znamke in ključen korak k uresničitvi vaše poslovne ideje.

Paket je prilagodljiv glede na potrebe in želje vaše blagovne znamke.

*Cena je odvisna od nabora tiskovin, ki jih za nastop na trgu potrebuje vaša blagovna znamka. Vse tiskovine imajo v ceni vključeno tudi pripravo za tisk.

Korak 01

Poslovni model Canvas

S pomočjo canvasa lahko dejansko vidimo medsebojne povezave in soodvisnosti organizacije. Način kako podjetje ustvarja in prinaša vrednost za kupca in jo zajema za nas. Osnovni in centralni je ponudba vrednosti. Pomembno je, da se vaša predstava o vaši vrednosti, čim bolj usklajena s predstavo o tej vrednosti med vašimi kupci.

SPIN analiza

CANVAS dodane vrednosti

Segmentacija kupcev

korak 02

Odkrivanje in strategija

Odkrivanje je prvi korak za ustvarjanje edinstvene in prepoznavne znamke, ki raste. Natančna raziskava nam ponudi informacije, ki so ključne za uspeh. Jasno oblikovano sporočilo z grafičnimi elementi pretvorimo v zunanjo podobo blagovne znamke.
Korak 03

Celostna grafična podoba

Celostna grafična podoba bo določila smernice in opredelila kdaj, kako, kje in zakaj uporabljamo elemente. Smernice prikazujejo primere v akciji na stičnih točkah podjetja z občinstvom. Namenjena je lažjemu in enostavnejšemu komuniciranju, ob tem pa mora biti vsebina jasno definirana.

TISKOVINE, EMBALAŽA in PRIPRAVA ZA TISK
Skladno s celostno grafično podobo vam oblikujemo VSE tiskovine, ki jih blagovna znamka potrebuje, da uspešno nastopa na trgu in gradi na svoji prepoznavnosti

Prav tako paket vključuje tudi zasnovo in oblikovanje embalaže in etikete za vaše izdelke.


Vse datoteke prejmete v vektorskem formatu. Cena vključuje tudi pripravo za tisk.

Logotip in njegove prilagoditve

Tipografija in barvna shema

Tiskovine, embalaža in tekstil

Aplikacija in uporaba

Brand Book

Korak 04

Edinstvena identiteta

Ko govorimo o oblikovanju identitete, se le-ta ne nanaša direktno na grafično oblikovanje, temveč na naše sporočilo, naš glas, vrednote in kulturo podjetja. Na to kako bo občinstvo dojemalo podjetje. Ob tem pa nam grafično oblikovanje lahko bistveno olajša delo.