Oblikovanje blagovne znamke

Pospravimo podstrešje 

Oblikovanje blagovne znamke je lahko ustvarjalno in preprosto.

1. koraki – Oblikovanje blagovne znamke
Vem, kako težko je svoje najbolj nore sanje in ideje strniti v preprost in konkreten načrt
Z mojo pomočjo bodo prvi, a vseeno zelo pomembeni, koraki ustvarjalni in preprosti, namesto birokratski in zamudni.

 

 

Uvod v poslovno modeliranje

Temelj blagovne znamke

Edinstvena zunanja grafična podoba

Oblikovanje LE

vzbudi zanimanje.

Strategija gradi boljši ustvarjalni proces blagovne znamke.

OPIS PAKETOV

PAKETMINI – osnovni
PAKETMAKSI – allinclusive

Mini in Maxi našla sta v praksi drugi pomen.

V uvodu se najprej spoznamo s poslovnim modeliranjem, natančneje s poslovnim modelom CANVAS. Nato se lotimo načrtovanja in raziskovanja. Z natačno raziskavo zberemo informacije in vam ponudimo nov vpogled v panogo. Temu sledi odkrivanje. Tistega.. nekaj VEČ. Vašega temelja, ki ga predstavlja ponudba vrednosti. Pomembno je, da je vaša predstava o ponudbi vrednosti čim bolj usklajena s predstavo, ki jo imajo o vas vaši kupci. To uskladimo z jasno komunikacijo – tako verbalno kot tudi vizualno. Jasno oblikovano sporočilo na koncu pretvorimo v celostno grafično podobo in skupaj ustvarimo edinstveno identiteto blagovne znamke.

PAKETMINI

  • Uvod v poslovno modeliranje
  • Načrtovanje
  • Odkrivanje
  • Komunikacija
  • Celostna grafična podoba
  • Aplikacija/Uporaba v praksi
  • Paket TREH tiskovin in priprava za tisk
  • Brandbook – navodila

PAKETMAKSI

  • Uvod v poslovno modeliranje
  • Načrtovanje
  • Odkrivanje
  • Komunikacija
  • Celostna grafična podoba
  • Tiskovine in priprava za tisk
  • Embalaža in priprava za tisk
  • Paket PETIH kreativ za socialna omrežja
  • Aplikacija/Uporaba v praksi
  • Brandbook – navodila

Zakaj je pomembno pospraviti podstrešje?

Uvod v modeliranje

V uvodu se najprej spoznamo s poslovnim modeliranjem, natančneje s poslovnim modelom CANVAS in njegovimi ključnimi gradniki. 

Raziskovanje

Natančna raziskava in analiza nam nudita nov vpogled v panogo. Skupaj raziščemo prednosti in slabosti, izzive in priložnosti. Zbrane podatke uspešno pretvorimo v informacije.

Odkrivanje

Odkrivanje je prvi korak za ustvarjanje edinstvene in prepoznavne znamke, ki raste. Natančna raziskava nam ponudi informacije, ki so ključne za uspeh.

Strategija

Za vsako zmagovalno bitko je stala zmagovalna taktika. S strateškim pristopom lahko sanje in ideje postanejo dosegljiv in realen cilj.

Celostna grafična podoba

Jasno oblikovano sporočilo z grafičnimi elementi pretvorimo v zunanjo podobo in ustvarimo edinstveno identiteto blagovne znamke.

Aplikacija in uporaba

Vsaka interakcija s strankami je priložnost za izboljšavo. V sklopu paketa oblikujemo vse potrebne tiskovine in prenesemo grafično podobo v prakso.

Jenny from the BLOG

Not another happy birthday post

Not another happy birthday post

Hard, but happy bitrhday Not another #HAPPYBIRTHDAY post! Prvo leto uradnega obstoja, na 15 let podlage – ko sem prvič v srednji šoli na vprašanje “kje želim nadaljevati svojo karierno pot” v hecu odgovorila, da bom uspešna poslovna ženska. Zakaj v hecu? Ker...

Svoboda pomeni delati napake

Svoboda pomeni delati napake

Svoboda pomeni delati napake Te dni mineva eno leto odkar smo v Coworkingu Kovačnica zaključili projekt PONI Gorenjska - Podjetno nad izzive. Polna pričakovanj in izzovov sem se pogumno odločila, podati se na podjetniško pot in početi napake. Preden sem dejansko...

Zaljubi se v svoj posel

Zaljubi se v svoj posel

Zaljubi se v svoj posel Vsak, ki se je podal na podjetniško pot, se je verjetno srečal z nasvetom »ne zaljubi se v svojo posel« oz. »ne zaljubi se v svojo poslovno idejo.« Vsi smo že kdaj bili zaljubljeni in poznamo občutke, ki nas popolnoma zaslepijo. Takrat...