Zaljubi se v svoj posel

Vsak, ki se je podal na podjetniško pot, se je verjetno srečal z nasvetom »ne zaljubi se v svojo posel« oz. »ne zaljubi se v svojo poslovno idejo.« Vsi smo že kdaj bili zaljubljeni in poznamo občutke, ki nas popolnoma zaslepijo. Takrat poslušamo srce in mu sledimo, intuitivno. Včasih vztrajamo predolgo, včasih obupamo prehitro.

Z nasvetom v glavi sem se lotila svojega poslovnega načrta. S težavo sem se pisanja lotila objektivno, s čustveno distanco. Poslušala sem uspešne zgodbe ljudi, ki jim je v poslovnem svetu že uspelo. Vsak je z nasveti želel le najboljše in v poplavi glasov okoli sebe kmalu pozabiš poslušati najpomembnejši glas. Svoj glas, ki pravi: »Zaljubi se v svoj posel.« Ljubi kar delaš, takrat boš to počel srčno in boš v tem užival.

Pri majhnih podjetjih, predvsem pri ustvarjalnih dejavnostih, se mi zdi ključno, da pri načrtovanju izhajamo iz nas samih. Poslovni načrt je temelj vašega podjetja in podjetje so ljudje. Ljudje s čustvi in občutki. Poslovnega načrta sem se tako lotila ponovno. Poslušala sem svoj glas. Zaljubila sem se v ideje na svojem podstrešju. Ustvarila sem načrt, ki bo rastle z menoj in jaz bom rastla s svojim podjetjem.

Ko smo zaljubljeni, prevzamemo tveganje, da pademo. Tvegamo in dopuščamo možnost, da stvari uidejo izpod nadzora. In tudi če pademo, se poberemo. A takrat se zgodi tudi ključen preskok v rasti. Bogatejši smo za novo izkušnjo in nova znanja.

In kako je v podjetju to drugače? Nenehno se srečujemo s tveganji. Na nas je, kako jih bomo obvladali. Zakaj se torej ne bi zaljubili v svoj posel ter verjeli vanj.

In če ne uspe? Vedno obstaja možnost, da se zaljubite ponovno. 💫💛